A diferença que 6 meses fazem na Nokia

Há seis meses atrás a opinião da Nokia sobre o iPhone era a seguinte:

Nokia CEO Olli-Pekka Kallasvuo this week said he doesn’t think his company needs to change its business practices as a result of Apple’s iPhone, but said the Cupertino-based company’s entry into the cellular handset business will clearly stimulate the market. "The fact that we will see multipurpose devices from many manufacturers, I think it will be good for the industry," Kallasvuo said. "And in that way, I very much welcome [Apple to the market]." Samsung however believes Apple’s iPhone — touted as ‘revolutionary’ by CEO Steve Jobs during his keynote speech at Macworld in January — offers few features that are innovative or new, according to the Associated Press. "They’re just jumping into the party where everyone else is," said Peter Skarzynski, senior vice president at Samsung’s telecommunications unit in North America." (sublinhado nosso. Original do MacNN)

Além do iPhone alegadamente não implicar mudanças na Nokia, estimulação de mercado é um eufemismo de cópia, certo?

Vejam o vídeo do Engadget para verem com os próprios olhos o novo iPhone telemóvel da Nokia.

Como dizem os ingleses: Imitation is the most sincere form of flattery…

Explore posts in the same categories: Uncategorized

One Comment em “A diferença que 6 meses fazem na Nokia”

  1. Andy Says:

    photoshop!

    É fake mil vezes.


Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: